USŁUGA DODATKOWA

Szkolenia

W ramach usługi PREM!UM oferujemy następujące szkolenia specjalistyczne:

  • sprzedaż detaliczna, flotowa, serwisowa;
  • obsługa klienta;
  • zarządzanie sprzedażą i serwisem;
  • zarządzanie strategiczne;
  • praca z CRM i systemami;
  • komunikacja międzydziałowa.

Nasza oferta zawiera szkolenia „szyte na miarę” i dopasowane do potrzeb Twojej firmy. Oferujemy naszą wiedzę teoretyczną i praktyczną poparte ogromnym doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń dla wielu prestiżowych firm. Kładziemy nacisk na przeprowadzenie szczegółowego badania potrzeb szkoleniowych na bazie wyników z audytu personalnego, jeśli został przeprowadzony w firmie.

Przykładowe etapy badania potrzeb szkoleniowych:

I. Kwestionariusz badania potrzeb szkoleniowych, którego celem jest:

  • diagnoza wyjściowego poziomu wiedzy w danej tematyce;
  • analiza oczekiwań uczestników, co do treści i formy danej tematyki szkolenia;
  • ustalenie priorytetów poszczególnych obszarów tematycznych szkoleń.

II. Wywiady pogłębione, których zadaniem jest:

  • ocena jednostkowego poziomu motywacji do uczestnictwa w szkoleniach;
  • poznanie indywidualnych deficytów kompetencyjnych;
  • zebranie jednostkowych oczekiwań, co do korzyści i rezultatów długofalowych po szkoleniu, poprzez rozwinięcie odpowiedzi z kwestionariuszy.

III. Obserwacja uczestnicząca, której celem jest:

  • poznanie rzeczywistej specyfiki pracy uczestników szkoleń;
  • identyfikacja barier i trudności w wykonywaniu zadań;
  • zdiagnozowanie wyjściowego poziomu kompetencji uczestników szkoleń;
  • obserwacja relacji i atmosfery w zespołach.

Formularz

Wypełnij formularz, żeby skontaktować się z nami

    Array
    (
    )
    
    Choose languge