USŁUGA DODATKOWA
Szkolenia
W ramach usługi PREM!UM oferujemy następujące szkolenia specjalistyczne:
- sprzedaż detaliczna, flotowa, serwisowa;
- obsługa klienta;
- zarządzanie sprzedażą i serwisem;
- zarządzanie strategiczne;
- praca z CRM i systemami;
- komunikacja międzydziałowa.
Nasza oferta zawiera szkolenia „szyte na miarę” i dopasowane do potrzeb Twojej firmy. Oferujemy naszą wiedzę teoretyczną i praktyczną poparte ogromnym doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń dla wielu prestiżowych firm. Kładziemy nacisk na przeprowadzenie szczegółowego badania potrzeb szkoleniowych na bazie wyników z audytu personalnego, jeśli został przeprowadzony w firmie.
Przykładowe etapy badania potrzeb szkoleniowych:
I. Kwestionariusz badania potrzeb szkoleniowych, którego celem jest:
- diagnoza wyjściowego poziomu wiedzy w danej tematyce;
- analiza oczekiwań uczestników, co do treści i formy danej tematyki szkolenia;
- ustalenie priorytetów poszczególnych obszarów tematycznych szkoleń.
II. Wywiady pogłębione, których zadaniem jest:
- ocena jednostkowego poziomu motywacji do uczestnictwa w szkoleniach;
- poznanie indywidualnych deficytów kompetencyjnych;
- zebranie jednostkowych oczekiwań, co do korzyści i rezultatów długofalowych po szkoleniu, poprzez rozwinięcie odpowiedzi z kwestionariuszy.
III. Obserwacja uczestnicząca, której celem jest:
- poznanie rzeczywistej specyfiki pracy uczestników szkoleń;
- identyfikacja barier i trudności w wykonywaniu zadań;
- zdiagnozowanie wyjściowego poziomu kompetencji uczestników szkoleń;
- obserwacja relacji i atmosfery w zespołach.